miercuri, 4 iunie 2008

te-am votat pentru mine si ai mei

Indiferent cu cine aleg sa voteze cetatenii , au in primul rand a ''pierde'' 30 minute pentru a-si exercita un drept cu greu castigat in '89. Pentru cei care nu inteleg inca ce inseamna acest drept recomand o simpla cautare pe internet... Mai mult decat atat, este cazul ca majoritatea cetatenilor ieseni sa inteleaga ( sa accepte ) ceea ce reprezinta Iasul pentru ei si cat de multe ar putea face ei ( prin atentie la ceea ce-i deranjeaza, prin aducerea in discutie a problemelor pe care le au, prin solicitarea drepturilor pe care le au urmare a platii serviciilor, etc. ) pentru ei insisi.
Unul din cele mai frumoase raspunsuri primite la multumirea exprimata de mine unui cetatean care m-a votat a fost : stai linistit, am votat pentru mine si ai mei...

2 comentarii:

  1. chiar daca s-a terminat campania electorala pentru cl in care am numarat...voturi... am inteles mesajul...si ma gandesc daca va fi o alta incercare... probabil ca daca azi mi se comunica sa nu mai.. atunci da-i in alegeea lor sau a m...lor ; sunt sanatos, familia este OK, mi-a treut... am incercat... iar ceea ce pot si fac eu este mai important decat acceptarea n A MUNCI IN FOLOSSul haitei... RESPONSABILITATE... ECHILIBRU... PROFESIONALISM... vrajeala ...electorala...bineinteles ca voi lua in considerare si ce a spus vikingul, si postul dar mai ales ceea ce am considerat de la inceput ca ar putea fi... 2716...706...716...100.000 sau 7500-10.000 !? iar betoanele lui postu... binenteles ca au fost proaste in mintea lui, ar cine se pune cu npostul e mai post cu mult decat...daca asa trebuie sa fie...
    ne asteptam la creativitatea frunzelor... in iunie... la 01.06.2008 ??...? in iunie ?! creativitate in ceea ce priveste asezarea lor in functie de bataia vantului... o fi in toamna... la toamna... la alegerile din toamna! sa reformulez ? sa revin /

    RăspundețiȘtergere
  2. ...daca va fi o alta incercare?

    Stii, incearca sa faci ceva ce n-ai mai facut de trei ori:
    -o data ca sa treci peste teama de a-l face( l-ai facut acum 4 ani)
    - a doua oara, ca sa inveti cum sa-l faci ( l-ai facut acum)
    -iar a treia oara ca sa-ti dai seama daca iti place sau nu(mai ai timp peste 4 ani).

    Ceam mai inversunata lupta este cu tine insuti, te afli in ambele tabere.

    ...si cu siguranta e bun si un dram de noroc!

    RăspundețiȘtergere