duminică, 15 noiembrie 2009

ce rost are sa mai scriu

Pentru prima data am constatat ca sunt mintit....ca se vorbeste despre revelatia a ceea ce discutam cu 5-6 ani in urma ca reprezentand "lucruri logice de facut"... si care astazi reprazentand 'clar de facut'... pentru ca abia acum aufost intelese?!
Sunt posesorul autografului viitorului presedinte, iar fiul meu e posesorul invitatiei de a deveni baiatul viitorului primar de Iasi...!!!
...dar, din pacate...sau din fericire (!?)... sunt nefericitul posesor al unui viitor buletin de vot (al dreptului de a vota) pe care il voi folosi fara vlaga... ca aceasta tara... a caror cetateni trebuiesc condusi...de oricine, dar cu mana de fier...
...va fi prima data cand voi vota fara speranta pentru viitorul copilului meu doar in virtutea faptului ca nu am cu cine ...altcineva...poate doar ...
Voi vota Basescu si la primul tur...
Nu voi avea posibilitatea sa mai vorbesc cu el ca atunci cand eram "sef" la PD... dar asta este in detrimentul lui si fotografia copilului meu va fi postata pentru aducere aminte... niciodata inscrisul fostului viitor presedinte...
...din pacate...n-ai cu cine... ramane actuala ca si previziunea d-lui Brucan...;
...prima este si va fi actuala multa vreme, a doua... eronata...

6 comentarii:

  1. Ieri scrisesem un comentariu, pe care nu am reusit sa il postez. Astazi, mai mult decat ieri, cred ca ai toate motivele sa vezi si o alternativa. A vota asa cum ai spus inseamna a te arunca pe o panta periculoasa fara casca de protectie. La varsta noastra, e un risc prea mare ca sa ni-l putem asuma.

    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  2. Prefer sa ma angajez pe o panta periculoasa fara casca decat sa ma angajez (chiar blindat) pe un eventual tub care poate deveni ...lansator in gol!?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cioanca ( deci isti sint un apropiat, de ti pot spune asa!), e greu sa facem un viitor copiilor nostri in vremurile astea care nici macar tulburi nu mai sint, ci aiurea cu totul.Pina acum spuneam ca sintem o tara de rahat, acum nu mi mai permit sa jignesc rahatul, lumea care nu o cunosate s ar putea sa o confunde cu o dulceata, cum e rahatul turcesc, asa ca am sa spun ca sintem o tara pur si simplu de cacat.Imi pare rau, dar chiar sintem o tara si un popor de cacat, fara niciun pic de cultura politica.Nu ne ramine decit sa ne rugam la Dumnezeu, desi si acolo e greu de obtinut ceva, atita timp cit totul e scris de dinainte si nu cred ca se mai poate schimba ceva, totul are un curs care trebuie sa curga exact cum a fost scris.Si cind te gindesti ca Marele nostru Poet scria cindva, cu mult timp in urma, poezia superba, care mie imi da fiori cind o citesc," Ce ti doresc eu tie, dulce Romanie, tara mea de glorii, tara mea de dor,bratele nervoase, arme de tarie, la trecutu ti mare, MARE VIITOR. Doamne ajuta, intr un ceas bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia acum am vazut postarea, dar nu sunt pregatit de un comentariu...inca. Promit sa revin.

    RăspundețiȘtergere
  5. ACUM SUNT ÎNCĂLCAT FINANCIAR, DUPĂ ÎNCĂRCĂTORUL L-AȚI DE LA LFDS. Aș dori să aduc acest lucru la cunoștința publicului despre modul în care am intrat în contact cu domnul Benjamin, după ce mi-am pierdut locul de muncă și mi s-a refuzat împrumutul de către banca mea și de alți instituție financiară datorită scorului meu de credit. Nu puteam să plătesc taxele copiilor mei. Eram în urmă cu facturi, pe cale să fiu aruncat din casă datorită incapacității mele de a-mi plăti chiria, a fost în această perioadă copiii mei au fost luați de la mine prin asistență maternă. Apoi mi-am propus să caut fonduri online, unde am pierdut 3.670 de dolari pe care i-am împrumutat de la prieteni, pe care i-am extras de două companii de împrumut online. Până când am citit despre: împrumut online (Lfdsloans@outlook.com) undeva pe internet, Totuși nu m-am convins din cauza prin ce am trecut până când o rudă de-a mea, care este cler, mi-a povestit și despre schema de împrumut în curs la un rata dobânzii foarte scăzută de 1,9%% și condiții de rambursare minunate, fără penalități pentru plata neplătită. Nu am de ales decât să-i contactez, pe care l-am făcut prin text + 1-989-394-3740, iar domnul Benjamin mi-a răspuns în aceeași zi. primiți o alertă de credit de 400.000,00 USD Suma împrumutului USD pe care am solicitat-o. Am utilizat împrumutul în mod eficient pentru a-mi plăti datoriile și pentru a începe o afacere, iar astăzi eu și copiii mei suntem atât de fericiți și împliniți. De asemenea, îi puteți contacta prin e-mail: (Lfdsloans@outlook.com) Linie de asistență WhatsApptext: + 1-989-394-3740 De ce fac asta? Fac acest lucru pentru a salva câțiva care au nevoie de un împrumut pentru a nu fi victima înșelătoriei de pe internet. Mulțumesc și Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți, sunt Oleksander Artem din Horizon Park BC, Ucraina.

    RăspundețiȘtergere